Politică de rambursări și returnări
Garanție, retur, schimb produse
GARANȚIE
Acordam o garantie de 30 de zile de la data cumpararii produselor, cu conditia respectarii tuturor recomandarilor de intretinere si utilizare. Produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si trebuie utilizat si ingrijit potrivit recomandarilor de intretinere. Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente de fabricatie sau de material. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice in urma folosirii normale, sau in urma a unei folosiri improprii, sunt excluse din garantie. Durata medie de utilizare a produsului este in conformitate cu Directiva Parlamentului European si a Consiliului European 1999/44/CE din 25 mai 1999.
Garanția de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea consumatorului si este in concordanta cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare si Legea nr. 449/2003.
In cazul unei reclamatii, vă rugăm să prezentati in magazin produsul complet, curat, cu toate componentele, accesoriile şi etichetele cu care a fost expediat de catre depozitul sau magazinul nostru, însoțit de bonul fiscal sau factura, și să înregistrati în magazin o reclamatie în forma scrisa, care să cuprindă descrierea defectului. Termenul de solutionare a reclamatiei este de 15 zile.
Daca ati achizitionat produsul din magazinul on-line www.singingrock.ro, va rugam sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie pentru a remedia sau înlocui produsul. Va rugam sa ne trimiteti pe mail 2-3 imagini pentru a ilustra defectul aparut. Nu trimiteti inapoi nici un produs pana nu aveti acceptul nostru!
Returul produsului trebuie să respecte aceleași condiții de mai sus, produsul trebuie să fie complet, curat, bonul fiscal original.
Conform OU34/2014, trebuie sa completati un formular de retur. Mai jos gasiți pașii pe care trebuie să îi urmați.
MODALITATI DE ACORDARE A GARANTIEI:
- Repararea produsului
- Reducere de pret – in functie de natura defectului
- Inlocuirea produsului – in cazul in care solicitarea este posibila si adaptata anvergurii defectului
Rezoluția referitoare la defectul reclamat
Dupa receptia produsului la depozitul central, se va face o constatare, si vom emite o rezolutie referitoare la defect. Aceasta rezolutie va fi comunicata in scris sau prin e-mail, in termen de 15 zile de la primirea produsului.
Dupa perioada de garantie de 30 de zile, remedierea eventualelor defecte revine producatorului, iar termenul de solutionare depinde exclusiv de acesta.
RETURUL UNUI PRODUS NOU
Dacă doriți să returnați un produs nou, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.
Produsul returnat trebuie sa fie în starea în care l-ați primit, nepurtat sau folosit, cu toate componentele, accesoriile şi etichetele, în ambalajul original în care a fost expediat de catre depozitul sau magazinul nostru.
Returul se poate face în termen de 14 zile de la data bonului fiscal din magazin sau de la data primirii produsului prin curier.
Costul transportului este în sarcina dvs.
SCHIMB PRODUSE
Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie sa fie în starea în care l-ați primit, nepurtat sau folosit, cu toate componentele, accesoriile şi etichetele, în ambalajul original în care a fost expediat de catre depozitul sau magazinul nostru.
Costul transportului pentru returnarea unui produs este suportat de către dvs., iar in cazului schimbului tot dvs. veți achita transportul pentru produsul schimbat.
Schimbul se poate face în termen de 14 zile de la data bonului fiscal din magazin sau de la data primirii produsului prin curier.
Pași pentru retur
- Intrați în cont, pe site. În colțul din dreapta, sus, aveți Autentificare. Va trebui să introduceți adresa de mail cu care ați creat contul. Dacă ați uitat parola, o gasiți pe mail (verificați și în folderul Spam). Dacă nu reușiți, vă rugăm să ne sunați sau să ne scrieți pe chat.
- În meniu, aveți Retur produse.
- Selectați produsul pe care doriți să îl returnați sau schimbați, și veți fi direcționat către Formularul de retur.
- Aici alegeți motivul returului (garanție, schimb, returul unui produs nou)
- Dacă produsul este defect, atașați imagini
- La Explicații,
- Descrieți defectul constatat
- Pentru schimb, scrieți modelul / marimea / culoarea cu care doriți sa schimbați
- Pentru returul banilor, scrieți contul IBAN
- Apăsați Trimite
- Cererea ajunge la noi, iar noi o aprobam.
- Chemați un curier (Fan Courier, GLS), trimiteți coletul cu produsul pe adresa Depozitului.
- După ce coletul ajunge la noi,
- Constatăm defectul, întocmim o rezoluție, în termen de 15 zile de la primirea produsului.
- Vă trimitem varianta solicitată, cât mai repede posibil
- Vă returnăm banii, în termenul legal de 15 zile
Returnarea banilor
În cazul în care se hotărăște returnarea banilor, aceasta se va face în contul bancar indicat de cumpărător pe formularul de retur, in termen de 15 zile de la rezolutie.
ALTE OBSERVATII
Inainte de a trimite orice colet catre noi, va rugam sa ne anuntati in prealabil, telefonic sau prin email.
Returul produselor se va face printr-o companie de curierat care va livra coletul direct la sediul nostru. Nu acceptam retur prin Posta Romana, aceste colete nu vor fi ridicate de la Posta.
Nu trimiteți colete cu ramburs, pentru ca nu vor fi acceptate și se vor întoarce la dvs.
Daca constatați că primiți un colet deteriorat, tăiat, presat excesiv, vă rugăm ca, împreună cu curierul, să întocmiți un proces verbal pe care să notați starea coletului. În această situație, vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil.
Conditiile de mai sus, inclusiv garantia comerciala, schimb de produse, sunt valabile si pentru produsele achizitionate din magazinele noastre din Cluj sau Bucuresti.
Informaţii legislative găsiţi aici:
Ordonanta de urgenta nr.34/13.06.2014
SC AB Invest Prod SRL Adresa depozitului:
RO6655034 407280 Floresti, Jud. Cluj
J12/4026/1994 Str. A. Iancu nr.182
Sat Luna de Sus nr.238, jud. Cluj Tel. 0744 666 852
Capital social: 1000 RON
Unicredit Bank Cluj-Napoca